Serwisy samochodowe

Klienci serwisów samochodowych stają się coraz bardziej wymagający i oczekują kompleksowej obsługi. Nikt nie ma czasu na jazdę od warsztatu do warsztatu w poszukiwaniu specjalistów. Właściciele pojazdów oczekują, że warsztat samochodowy przeprowadzi gruntowną analizę stanu ich pojazdu i zaproponuje wycenę konkretnych napraw. Firmowe warsztaty zdają sobie sprawę, że zaproponowanie wielu komplementarnych usług jest dla nich szansą na zdobycie i utrzymanie klienta.

Przykładem kompleksowego podejścia do potrzeb zmotoryzowanych klientów może być Serwis Opel, który stale rozszerza swoją ofertę. Klienci mogą tam liczyć nie tylko na szybkie i tanie przeglądy gwarancyjne oraz naprawy. Firma wymienia opony, posiada pomieszczenia magazynowe dla opon, oferuje zniżki przeglądowe, ma propozycję serwisu floty dla firm oraz usługę gwarantującą sprawność auta w ramach programu serwisowego. Taką wszechstronną ofertą zapewniają każdemu klientowi indywidualnemu i korporacyjnemu ciekawe rozwiązania.

Globalizacja i upowszechnienie się standardów jakościowych, dotyczących motoryzacji sprawiają, że poszczególne marki oferują klientom bardzo zbliżony poziom pojazdów. Każdy z koncernów posiada modele w różnych klasach, a różnice między nimi nie są decydujące. Dlatego tak ważna jest oferta serwisowa, połączona z niewygórowanymi cenami części zamiennych. Polityka, jaką prowadzi między innymi Serwis Opel, wpisuje się w proces zdobywania klientów, którzy kupując auta coraz częściej biorą pod uwagę dostępność, jakość i koszt serwisu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Motoryzacja i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.